onsdag 18. juli 2012

Naturlig fremstilte godterier.

I dag mottok jeg pakken fra iHerb med godterier. Denne har jeg virkelig gledet meg til å få.
For dette betalte jeg 158 kr inkludert frakt.



Dette er deilige friske fruktdrops som er naturlig fremstilt og uten gluten og E-stoffer.
37 kr for 369 gram med drops. Billig.
Kan kjøpes her.



Dette er Lolipops med samme friske fruktsmak. Eple, appelsin, kirsebær osv. 0,61 øre pr lolipop. 
Kan kjøpes her.







God deilig sjokolade. Den gule har en svak smak av salt som gjør den veldig frisk hvis man kan si det om sjokolade. Den røde er mørk på smak med friske kirsebær inni.  kr 16,50 pr,stk.


Gul sjokolade kan kjøpes her.
Rød sjokolade kan kjøpes her.

Disse tørkede tranebærene var utrolig friske og gode. De vil nok passe godt i min lille frokost. Men sammen med en nøtteblanding som snack på lørdagsbordet blir det nok en hit vil jeg tro.
Dropsene smaker det samme som de første. Forskjellen er at i disse er det masse C-vitaminer. Nå blir det en enkel sak å få C-vitaminer i barna. :-)
Tørkede tranbær kan kjøpes her.
C-vitamin drops kan kjøpes her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar